El passat divendres dia 5 d’octubre  es va signar l’esperat concert entre l’ICASS i la Fundació Vimar per a consolidar el funcionament d’una nova llar residència.

Aquesta nova llar residència,  la “Gavina”, ubicada a Sant Antoni de Calonge,  dóna servei a deu persones amb discapacitat intel·lectual. Cinc d’elles ja estaven gaudint de l’habitatge des del mes d’abril d’aquest any.

Aquest habitatge, situat a la planta baixa d’un edifici de nova construcció, va estar cedit per l’Ajuntament de Calonge el mes de maig de 2010. Es tracta de dos pisos de 90 m2 cadascun, units per formar una sola llar. Es composa de gran sala-menjador, cuina, 4 dormitoris dobles, 2 dormitoris individuals i 3 banys adaptats. Disposa d’un gran jardí d’us privat que envolta els pisos i que ha estat adequat per a la pràctica de l’horticultura.

L’obertura d’aquesta  llar fa possible que més persones puguin millorar la seva qualitat de vida i tinguin la garantia de disfrutar d’un habitatge digne aprop de les seves famílies i llocs d’orígen.

Adjuntem fotos del moment de la signatura del concert, a la mateixa llar Gavina.