El passat dia 14 de desembre, Vimar oferí una festa de Nadal conjunta per a totes les famílies dels usuaris, els treballadors, patrons i usuaris de tots els centres de la Fundació. La festa va tenir lloc al local polivalent de l’escola Mare de Déu de la Mercè, de Sant Antoni de Calonge.

Aquesta festa va comptar amb la visita dels  tres Reis Mags d’Orient, que vindran a recollir les cartes que es van escriure amb les peticions de tots els assistents.

També comptà amb l’espectacle del gran il·lusionista internacional Xevi, que porta ja amb 55 anys d’experiència repartint Màgia de la bona pel món.

El popular  il·lusionista empordanès, ha passejat el nom de la Costa Brava i Catalunya per tot el món. És el degà i més internacional dels mags catalans, Rècord Ginness, amb més de 500 programes a la TV i milers d’actuacions en directe. Autor de llibres i conferenciant, creador de “La Casa Màgica”, a Santa Cristina d’Aro, el primer museu de màgia a Espanya, Estrella d’Or del “The Magic Circle” d’Anglaterra i Medalla d’Or de la “Sociedad Española de Ilusionismo”.

Vam tenir l’honor d’assistir a la seva gran actuació, que ens oferíd’una manera altruïsta i  solidària.

No cal dir que la festa va ser un gran èxit de públic i que esperem que els reis puguin donar compliment a totes les peticions rebudes.

Bones festes a tothom !!