PALAFRUGELL | Diari de Girona

La llar residència El Carrilet de la Fundació Vimar, a Palafrugell, està en funcionament des del passat dia 8. Es tracta d’un habitatge totalment adaptat i adequat per a persones amb discapacitat, que ofereix 223 metres quadrats distribuïts en set habitacions, una cuina-menjador, tres lavabos i una sala d’estar. Des de la seva entrada en funcionament hi treballen sis persones que ajuden en les tasques domèstiques als usuaris del servei. Està adaptat per 12 residents i, actualment, en té uns cinc o sis, de manera que encara queden places.
La Fundació ja va iniciar la seva tasca a Palafrugell amb l’obertura d’una llar-residència per a persones amb discapacitat psíquica a l’abril de l’any 2000. El seu nom és Llar 2000 i es troba situada al carrer Ample. És un habitatge de 170 mestres quadrats, adaptat i totalment adequat on, actualment, hi conviuen dotze persones.

Visiteu la notícia al diari