Bones notícies..!

Ahir vam començar, de manera parcial -de 10 a 13 h- les activitats al nou Servei de Teràpia Ocupacional de Santa Cristina d’Aro.
Hem començat amb vuit persones. Ben aviat ampliarem l’horari i farem de 9 a 17 h.
Aquest nou Centre Ocupacional en marxa enceta una nova etapa a la trajectòria de la nostra Fundació.

Els nostres esforços per ampliar l’oferta ocupacional de la comarca es veuen, per fi, recompensats.
Aquest centre compta amb 16 places públiques, si bé té una capacitat registral de 25 places en total.

Esperem i confiem que ben aviat podrem donar el servei global i complet que aquestes persones es mereixen.

Us anirem informant sobre els nous projectes de present i de futur de Vimar.
Mentrestant, aquí teniu unes fotos d’avui a Santa Cristina d’Aro