13/01/2014.- EL ROBER MUNICIPAL I PARROQUIAL DE SANT ANTONI DE CALONGE DÓNA 2.000 Euros A LA FUNDACIÓ VIMAR.

El passat divendres dia deu de gener, vam rebre un xec per valor de 2.000 Euros de mans de la Sra. Carmen Fernàndez i el gran equip que forma El Rober de Sant Antoni de Calonge.

A l’acte hi van ser presents el Sr. Jordi Soler, alcalde de Calonge, la Sra. Joana Maestre, Regidora de Serveis Socials de l’Ajuntament de Calonge, el Sr. Jordi Sistach, vice-president de la Fundació, la Sra. Ada Colomer Rubio, gerent de la Fundació.

Aquests diners que hem rebut, aniran destinats a finançar en part el projecte de la nova bugaderia instal·lada a la Residència Robert Pallí de Sant Feliu de Guíxols.

El Rober Parroquial ha aconseguit recollir aquesta quantitat durant tot l’any 2013, mitjançant la venda de peces de roba a persones necessitades, a un preu simbòlic, pràcticament euro a euro. La feina que es realitza des d’aquesta entitat és digne d’admirar. Un gran equip de persones voluntàries unides amb un objectiu comú: Ajudar a persones amb dificultats econòmiques.

Moltes gràcies, amigues del Rober, el vostre exemple ens omple de confiança i esperança en un futur millor.