Agraidíssims a l’Associació Fira Nadalenca de Palamós, que aquest any ha recollit més diners que mai, en la seva Trenta-vuitena edició:

S’han recollit 18.000 Euros, que aniran repartits entre tres entitats: AFATRAM, l’AMPA de la Escola Els Àngels i la Fundació Vimar.

Moltíssimes gràcies a aquesta entitat, que any rere any, es preocupa pel col·lectiu de persones amb discapacitat de la nostra comarca, i mobilitza a diferents associacions i escoles de Palamós per aquest projecte.

Una iniciativa que, malgrat els anys que han anat passant, s’ha mantingut viva i amb la mateixa força del primer dia. Recordem als seus grans impulsors: La Sra. Carme Maristany-Vita-, Mn. Gumersind Vilagran, i, com no, el Sr. Antoni Romero, que segueix present en cada edició, organitzant i preparant aquesta Fira.

Gràcies a totes les persones que formen part de l’Associació Fira Nadalenca, en nom de les persones amb discapacitat de la comarca !