17/03/2016.- LA FUNDACIÓ JOAQUIM ALBERTÍ DÓNA 5.000 EUROS A VIMAR

Avui dijous, 17 de març, hem tingut l’honor de rebre 5.000 Euros de la mà de la Fundació Joaquim Albertí, de Campllong.

Aquesta entitat, pertany a l’empresa d’embotits La Selva (Joaquim Albertí, S.A.), i destina els guanys anuals a col·laborar amb projectes solidaris.

Enguany, s’han presentat catorze candidats a aquests premis, sempre de la mà d’un treballador de l’empresa. Hi ha hagut tres finalistes:

-L’AMPA de l’Escola d’Educació Especial “La Font de l’Abella, amb 15.000 Euros

-La Fundació ONCOLLIGA, de Girona, amb 5.000 Euros.

-La Fundació VIMAR, del Baix Empordà, amb 5.000 Euros

Des d’aquí volem agrair a la Fundació Joaquim Albertí, al seu President, Sr. Xavier Albertí, a tots els treballadors de l’empresa Joaquim Albertí, S.A (Embotits La Selva) , i a la Sílvia Ferrer, persona que ha presentat la nostra candidatura.

Aquests diners es destinaran a participar en la instal·lació de les grues de sostre de la Residència Robert Pallí de Sant Feliu de Guíxols i també a sufragar part de les despeses del transport adaptat de la Fundació. De part del Patronat de Vimar, els usuaris, les seves famílies i dels treballadors, moltíssimes gràcies per aquesta iniciativa.