MANUALITATS 042 MANUALITATS 040 MANUALITATS 031 MANUALITATS 033MANUALITATS 023Com cada any, la Fundació Vimar celebra la diada de Sant Jordi muntant parades a diferents pobles de la nostra comarca. Enguany hem pogut tenir parada a Sant Feliu de Guíxols, Palafrugell i Palamós.

Els articles venuts, a part de la tradicional rosa, han estat les manualitats fetes amb suro: Roses espectaculars, llibres i els dracs, que han tingut una gran acceptació entre el públic.

Al mateix temps hem fet promoció del nostre projecte “A tot tap !”, dedicat al reciclatge de taps de suro utilitzats.

A més a més, també s’han  venut melmelades artesanes, sabons naturals, punts de llibre, llibretes, roses fetes amb pinyes i altres manualitats fetes pels usuaris dels nostres centres.

L’èxit d’aquesta edició de Sant Jordi ens fa pensar que els articles que anirem fent amb els taps de suro tindran un bona sortida durant tot l’any. Els guanys d’aquestes vendes van íntegres a finançar projectes de lleure per a tots els usuaris de Vimar.