El passat divendres, 20 de maig es va celebrfar el primer sopar de l’Associació Castell a Vall-Llobrega, amb l’assistència de 26 persones.
L’Associació Castell està formada per pares, mares i familiars d’usuaris de Vimar, per a donar suport i promocionar accions per a millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat.

Aquesta trobada preten ser la primera d’una sèrie d’esdeveniments per a apropar les famílies i tutors de les persones usuàries dels diferents serveis de Vimar.

L’objectiu principal de l’Associació castell és recolzar i donar empenta a accions diverses per a afavorir el benestar dels usuaris de Vimar, defensant sempre els drets fonamentals de les persones.