Ahir a la tarda es va celebrar a l’Ajuntament de Palamós l’acte del lliurament del xec de 5.000 Euros que la Fundació Vimar ha rebut per part de l’Associació Fira Nadalenca.

Són diners més que benvinguts, que ens serviran per finançar un projecte d’estimulació multisensorial, que inclou diverses activitats de lleure i teràpies diverses per als nostres usuaris: Activitats de lleure, equinoteràpia, teràpia amb gossos, activitats informàtiques,…

Volem donar les gràcies a l’Ajuntament de Palamós, a l’Associació Fira Nadalenca, i  a totes les entitats que cada any col·laboren i fan possible aquesta recollida de diners a favor de les persones  amb discapacitat intel·lectual de la nostra comarca:

-Companyia teatral Els Cosinets

-Associació Front al mar

-Colla Els Geganters de Palamós

-Cercle Artístic Palamós

-Coro Rociero Azahares

-Casa Cultural de Andalucía

-Escoles: Vedruna, La Salle, Ruiz Giménez, Institut de Palamós.

-AMPA de l’Escola Els Àngels

-Agrupament Escolta Palamosí

A tots ells, Vimar els va lliurar una petita mostra d’artesania feta pels nostres usuaris amb taps de suro reciclats, dins el programa de recollida i reciclatge de taps de suro anomenat “A TOT TAP !!”

Afatram Associació també va rebre la mateixa quantitat per finançar un Projecte de fisioteràpia, per als usuaris  del Centre Tramuntana.

MOLTES GRÀCIES, AMICS DE FIRA NADALENCA, DE PART DE TOTS ELS QUE FORMEM PART DE LA FUNDACIÓ VIMAR  !!

RÀDIO PALAMÓS-FIRA NADALENCA LLIURA DEU MIL EUROS A AFATRAM I FUNDACIÓ VIMAR