Com cada any, la Fundació Vimar ofereix un casal durant tot el mes d’agost per a totes les persones amb discapacitat intel·lectual que ho necessiten. Aquest casal es ve realitzant des de l’any 2007, amb gran acceptació, i coincideix sempre amb les vacances estivals dels Centres Ocupacionals del Baix Empordà.

La novetat d’aquest any és el lloc de celebració del casal, que es realitza al nou local “La Bòbila Nova” de Palafrugell, que ha estat recentment remodelat i adequat gràcies a les subvencions de l’Ajuntament de Palafrugell i la Diputació de Girona.

Com a activitat estrella d’enguany, està la d’un curs de vela que s’impartirà del 10 d’agost al 21 d’agost a Palamós, gràcies a la col·laboració del Club Nàutic Costa Brava, a qui volem donar les gràcies des d’aquí per la seva generosa aportació al benestar dels nostres usuaris.

La mitjana d’usuaris que participen enguany al casal és d’unes 30 persones, la major part de les quals són usuaris de les llars residències de la Fundació Vimar.