El passat 13 de desembre es va reunir el Patronat de la Fundació Vimar, a la que també van assistir les directores de la Fundació, Vicky Ger i Maribel Duaso.

El patronat de la Fundació està format en l’actualitat per les següents persones:

Sr. Claudi Mató (President)
Sr. Jordi Sistach (Vicepresident)
Sra. Isabel Ruiz (Secretària) substituint a en Sr. Joan Puig
Sr. Raimon Sarret (Tresorer) substituint a en Sr. Antoni Armengol
I com a vocals:
Sr. Cristòfol Rodríguez
Sr. Joan Sarquella
Sr. Lluís Medir
Sra. Glòria Juncàs
Sra. Marta Massaguer
Sra. Montserrat Rovira en representació del CCBE substituint a la Sra. Raquel Gallego
Sra. Margarita Flaqué
Sra. Immaculada Gelabert

Agraïm profundament la col·laboració i feina portada a terme pels anteriors patrons i donem la benvinguda a les noves incorporacions. Tots ells, conjuntament amb professionals, familiars, voluntaris, i proveïdors formen part d’una gran família, i contribuïm amb les nostres aportacions a millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat del Baix Empordà.

Foto, d’esquerra a dreta:
Marta Massaguer, Lluís Medir, Cristòfol Rodríguez, Montserrat Rovira, Maribel Duaso, Vicky Ger, Glòria Juncàs, Isabel Ruiz, Jordi Sistach, Claudi Mató, Raimon Sarret, Margarita Flaqué i Immaculada Gelabert.