CAP DE SETMANA
Els nois de Carrilet van gaudir del cap de setmana anant a la fira de l’oli i artesania de Fontanilles. Van passejat per la fira van veure castellers i s’ho van passar d’allò més bé!
Els nois de la Llar2000 van anar fer un passeig per Sant AntonI i a gaudir del bon temps i del diumenge.

DINAR SOLIDARI
Aquest any també, en Kim Casellas va organitzar, el passat dia 23 de març, un dinar solidari. Vimar va ser convidada i va ser representada per Leonor Gonzàlez, Presidenta de l’Associació Castell, que aglutina tots els pares, familiars i amics de Vimar i el seu marit, Joan Sagué. L’acte va tenir tres moments el primer servia perquè cada associació participant expliqués a la resta quina era la seva finalitat, el segon per degustar el dinar que superava totes les expectarives i el tercer per fer-la petar i arreglar el món, segons deia el programa.

L’alcalde de Palafrugell, Sr. Josep Piferrer, i la regidora de Serveis Socials prengueren la paraula valorant molt positivament la iniciativa. Gràcies Kim fas bona cuina i, segur, millores el poble amb les teves trobades.

ACTIVITAT DE MOVIMENT
Els nois i noies del STO han finalitzat la seva activitat de moviment.
Desenvolupada des de ja fa un any, els ha encantat per a descobrir el seu cos i la diversitat de moviments, així com a dedicar un temps a escoltar-lo i alhora escoltar el cos dels altres. S’ho han passat molt bé i han pogut coneixe’s d’una altra manera.
S’acomiaden, però continuaran treballant el cos, l’escolta a un mateix i trobaran la serenitat i tranquil·litat; gràcies a l’activitat de IOGA que iniciaran mensualment.

DONACIÓ
En Bertrand Hallé i la Maria Teresa Boix s’han tornat a casar!
Després de cinquanta anys de casats i perquè quedi ben clar que volen seguir així, els dos nuvis han fet una gran festa en el seu Hotel, el St. Roc. Han convidat molts amics tot dient que no necessiten cap regal i que si volien obserquiar-los podIen fer un ingrès a benefici de Vimar.
La foto recull el moment en que lliuren el taló de 3.770€ d’aquestes aportacions.
A tots, és a dir al nuvis i els seus amics: MOLTES GRÀCIES.
GENERACIÓ WHATSAPP
Durant els mesos de febrer i març els nois de Gavina, Carrilet i Llar2000 han participat en el projecte “generació whatsapp”.
És un projecte que s’ha portat a terme pels nois de l’espai jove de Palafrugell amb objectiu d’ensenyar a fer ús de les noves tecnologies.
Agrair a l’ajuntament de Palafrugell i als professionals de l’espai jove per fer possible aquests projectes que més enllà dels seus objectius específics, permeten intercanvi de coneixements entre diferents col·lectius, la implicació dels joves, l’ajuda, la solidaritat i les bones vibracions en totes les trobades que s’han fet!
Des de la Fundació Vimar volem agrair la feina feta! Gràcies.
CAP DE SETMANA
El cap de setmana del 6-7 d’abril, dissabte Gavina va anar a passar el dia a Empúries, van dinar de pícnic, després van passejar i van fer fotos. Per acabar van fer un toc al xiringuito.
Diumenge, els usuaris de Carrilet van anar a una trobada solidària al refugi Bi Bup Parc de la Bisbal d’Empordà. Van estar en contacte amb molts gossets i els van poder passejar pel camp. Va ser una activitat molt maca i ho van passar molt be.
També el diumenge, els usuaris de la Llar2000 van anar a fer pícnic a la Fosca, van aprofitar per fer una mica d’exercici físic
jugant a pales.
TALLER DE CUINA
El divendres, dia 12, els nois de l’STO van fer un taller de cuina com últim dia abans de vacances.
Van fer bunyols i després van gaudir menjant-se’ls.
CALÇOTADA
Els usuaris de la Llar2000, el dissabte, dia 13, van anar a buscar llenya per fer la calçotada que tenien organitzada per diumenge
La van anar a fer a Cruïlles a l’ermita de la Mare de Déu de l’Esperança.

SETMANA SANTA
Durant aquesta Setmana Santa totes les llars han fet moltes activitats.
Els usuaris de Carrilet han fet moltes sortides, activitats i tallers.
Pel que fa a sortides un dia van anar a Malgrat de Mar i un altre a passejar pels jardins del Cap Roig. En quan a tallers, van fer una sessió de musicoteràpia molt interessant, van fer la seva pròpia mona i van fabricar uns ambientadors artesanals. I per si això fos poc, dos usuaris van volar en el túnel de vent d’Empuriabrava!

Els de  Llar2000 van anar al Far de Sant Sebastià, als Miradors de Begur i a la Fira medieval de Calonge. També van celebrar els aniversaris de la Núria, que ha fet 50 anys, i els de la Rosa, que n’ha fet 65. Les seves famílies els van portar la mona i van fer berenars.

Els nois de Robert Pallí van fer les seves pròpies mones. Els hi van quedar boníssimes i ells molt contents de fer de pastissers.

Alguns usuaris van participar en el MIC a Vidreres. Van gaudir d’un gran dia i d’una gran jornada fent esport! Són uns campions!

SANT JORDI
Com cada any, vam muntar les nostres paradetes de Sant Jordi. Any rere any les muntem amb la mateixa il·lusió! Aquest any patint una mica per la incertesa del temps però finalment el dia va aguantar i va anar tot molt bé.
Un any més volem agrair a tots els que ens vàreu venir a veure. Moltes gràcies!!!

DIA INTERNACIONAL DE LA DANSA
Dissabte 27, dia internacional de la dansa, els ballarins de DI-move van mostrar-nos la seva gran feina. Felicitats!
Un especial agraïment a l’equip de DI-move que ho va possible i a COBOS MIKA

DRET A VOT
Una noticia curta i petita per anunciar un gran pas‼️
A les darreres eleccions, que van tenir lloc el passat dia 28 d’abril, les persones amb discapcitat intel·lectual, per primera vegada, podien votar
Els usuaris de Vimar que volgueren ho van fer.