LLAR2000 A PALS

El primer cap de setmana d’agost els usuaris de la Llar2000 van anar a dinar als pollos de Pals.
Els encanten aquests dinars d’estiu i els pollastres estaven boníssims.

CARRILET DE VACANCES

La familia Carrilet ha gaudit al màxim de les vacances d’estiu.

La primera setmana d’agost van fer un piló d’activitats, sortides i tallers.

PISCINA

Pels nois i noies de Llar 2000 la piscina de Santa Cristina sempre es una bona opció per passar la calor.

CARRILET
El dia 7 els usuaris de Carrilet van anar al Parc d’aventures de Platja d’Aro.
Els més atrevits van fer un circuit pels arbres! Va ser molt i molt divertit!

LLAR GAVINA

A Llar Gavina els encanta l’estiu i volen esprémer-lo al màxim fem tot tipus d’activitats.

LLAR 2000 A DARNIUS

El dia 9 d’agost usuaris de Llar 2000 van anar a fer un pícnic al pantà de Darnius.

Repetiran segur!!! Els va encantar! Es un espai preciós.

CARRILET A L’AQUADIVER

El dia 12 els nois de Carrilet van anar a l’Aquadiver
Tot i que semblava que el dia no els acompanyaria, finalment els va aguantar i s’ho van passar genial.
És una de les activitats que els agradraden més de l’estiu, no fallen cap any!

CONCERTS
El passat dimecres, 31 de juliol, alguns nois de la Residència Robert Pallí varen gaudir d’un espectacle fantàstic amb molta marxa: Grease reloaded. On fins i tot vàrem conèixer els protagonistes!
Gràcies per l’afecte i l’atenció rebuda!

Per si això fos poc, el divendres 9 d’agost, els nois de Vimar varen anar al concert de Manuel Carrasco, va ser preciós!
Volem donar un fort agraïment a Apropa Cultura per convidar-nos i fer-nos partícips d’aquest fantàstic Festival Porta Ferrada 2019.
Milers de gràcies!

ESTIU A GAVINA

Les setmanes d’agost els nois i noies de Gavina no han parat! Els encanta l’estiu i fer activitats.

Han anat a la platja, a la piscina, han fet dinars en família, excursions a l’Estany de Banyoles, al camp… Grans moments per recordar!

ESTIU A LLAR2000
Els usuaris de Llar2000 els encanta fer coses i estan aprofitant l’estiu al màxim. Aquestes són les darreres activitats:

Volem agrair a Hípica Horses can Rigau per convidar-nos a fer un primer contacte amb els cavalls. Va ser fantàstic

La Sara, una treballadora de Llar2000 ens va convidar a la seva barraca de la Bisbal. Gràcies

I entre tantes activitats, sempre trobem dies per anar a la piscina de Santa Cristina o a la platja a remullar-nos.

SOFIA i POL
La Sofia i en Pol de Llar2000 han gaudit una setmana de les vacances organitzades per l’ACELL Federació Catalana d’Esports per a persones amb discapacitat-

Gràcies a tots els professionals que en formeu part i fomenteu la inclusió a la societat.

LLAR CARRILET
Durant les vacances d’estiu els nois i noies de Carrilet entre altres activitats.
han visitat l’hípica Can Rigau. Han estat en contacte amb els cavalls i hi ha hagut molta connexió entre ells.
Un altre dia han anat d’excursió al Butterfly Park d’Empuriabrava. A part de papallones, també han vist ocells, tortugues i fins hi tot un cangur!
També han fet una visita a la Fundació Mona. És un centre de rescat i rehabilitació de primats, fan una feina molt bonica.

DIVERBEACH

Els nois i noies de Vimar, divendres dia 23, van assistir un cop més a la Diverbeach. És la super festa que munten cada any la Orquestra Diversiones a la platja de Sant Antoni de Calonge.

No van parar de ballar i cantar!!!

LLAR2000
Els nois i noies de Llar2000 no han parat! Han gaudit se l’estiu fent moltes activitats:
Han anat al parc aquàtic Aquabrava de Roses i també a l’Aquadiver de Platja d’Aro.
Un altre dia van fer un tallers de pizzes i després van anar a la bolera.
Un cap de setmana es van anar a banyar a Sant Antoni de Calonge i a fer el vermut a Peretallada.
Per a fer exercici van anar a passejar per la via verda de Palafrugell.
Un altre dia van anar a Barcelona al Museu de les Il·lusions
I per celebrar que havien acabat les vacances i que han anat genial, van anar a dinar al bufet lliure “La Riera” a Esclanyà.

GAVINA – VACANCES
La família de llar Gavina ha finalitzat l’agost amb unes fantàstiques vacances a Puigcerdà i voltants: Castellar de Nuch, les Fonts del Llobregat, el llac de Matamala, Banys de Lló…
Aprofitant també al màxim les nits algunes van sortir a ballar una estona i d’altres van fer uns bingos!!
Però el millor de tot ha estat els bons moments compartits, els riures, les noves experiències i l’AMOR que comparteixen!