ESPECTACLE DE CAVALLS

En motiu de la festivitat de Sant Antoni Abat, el passat 2 de febrer, els nois i noies de Vimar van gaudir d’un espectacle de cavalls a càrrec de Santi Sierra a la platja de Sant Feliu de Guíxols.
Va ser molt bonic!

VISITA

El divendres, dia 7, ens va vistar la Sra. Montse Rovira, consellera comarcal i membre de Patronat de Vimar en representació del mateix Consell Comarcal.

Ens agrada rebre aquestes visites que són un fidel reflexe d’una sensibilitat compartida.
Moltes gràcies!

? A la primera foto, escoltant a la coordinadora del STO de Santa Cristina d’Aro, Aleyda Castro.

? A la segona foto amb la Coordinadora Cristina Montes.

VISITA A TOTES LES NOSTRES LLARS

Hem rebut la visita de la regidora de Serveis Socials, Sra. Chaymae Mechaal i la Tècnica de Serveis Socials de Palamós, Sra. Lourdes Ferrando. Han estat a la Llar Residència La Gavina de Sant Antoni de Calonge, al Servei de Teràpia Ocupacional de Santa Cristina i a la Residència Robert Pallí de Sant Feliu de Guíxols. Les coordinadores Alba Sais, Aleyda Castro i Laura
Rodríguez els han explicat com treballaven.

Aquestes visites ens encoratgen a seguir treballant per aconseguir donar qualitat de vida a les persones ateses en els nostres diferents serveis.

Moltes gràcies Chaymae i Lourdes, que ens visiteu ens honora, Vimar és casa vostra i sempre sereu ben rebudes.

CARRILET

El cap de setmana del 8 i 9 de febrer a Carrilet s’ho van passar molt bé.
Dissabte van fer una barbacoa a Montras, els van acompanyar alguns amics, van gaudir molt i van menjarncalçots!
Diumenge, aprofitant el solet, van anar a passejar per la platja, a Cala Estreta i a la tarda van anar al cine!

LLAR 2000

Als usuaris de la Llar2000 els agraden els caps de setmana intensos.

Dissabte van anar al Circ Internacional Elefant d’or i diumenge a la festa de disfresses organitzada per AFATRAM al restaurant de Ca la Montse de Llofriu.

No canvieu! Ens encanta veure-us amb tanta energia!

CIRC

Dilluns día 17, la familia Carrilet va anar al circ a Girona.

L’espectacle va ser molt xulo, van sortir encantats, de ben segur que repeteixen!

ROBERT PALLÍ

El dimarts 18 de febrer vàrem tenir el gran plaer de rebre la visita dels Carnestoltes 2020, la Colla “Drink Team” de Sant Feliu de Guíxols, a Robert Pallí junt amb els nostres companys del Centre de Teràpia Ocupacional de Santa Cristina d’Aro

Com podeu veure a les fotografies ens ho vam passar molt bé! ens varen fer ballar i riure. A més, varen venir acompanyats de l’emblemàtic “Mickey Mouse”, ningú es va resistir a fer-se un ball amb ell.

CARNAVAL LLAR 2000

Amb aquest bon temps els nois de Llar2000 han disfrutat molt del carnaval. Han vist les rues de Sant Feliu de Guíxols, Palamós i Santa Cristina d’Aro.