LLAR CARRILET

Dijous, dia 2, la familia Carrilet van sortir a dinar tots junts.

Després van anar a Figueres al teatre a veure l’obra “Hai, la pescadora de somnis”. Va ser molt maco, a més, la Hai va ser molt simpática amb ells!

LLAR GAVINA

Un recull dels moments màgics viscuts a Llar Gavina aquest Nadal.
? L’amor és l’únic que creix quan es comparteix ?

LLAR 2000

Els nois de Llar2000 van anar a Llafranc a rebre als Reis d’Orient i el dia 6 van celebrar l’aniversari de la Consol. Per molts anys Consol!

Volem donar les gràcies en Carlos Bravo per convidar-nos al tortell de reis. Estava boníssim.

PRESENTACIÓ DEL LLIBRE BLANC

El divendres 24 de gener va tenir lloc la presentació del llibre blanc per la formació, ocupació i treball de les persones amb discapacitat i especials dificultats als centres especials de treball de Catalunya.

COL·LABORACIONS

El passat dijous dia 30 de gener Fira Nadalenca va fer el lliurament de les donacions.

Les tres entitats beneficiàries de tot el què s’ha recollit han estat Afatram, l’AMPA de l’Escola Els Àngels de Palamós i l’Associació El Trampolí.

Els diners recollits aniran destinats a diversos projectes en benefici de les persones amb capacitats diferents de la comarca del Baix Empordà.

Moltes gràcies a totes les persones, empreses i entitats que, any rere any, ens demostreu que la solidaritat a Palamós no té límits.