Aquí us deixem un recull de les activitats realitzades pels usuaris de Vimar durant el mes de maig.

El dia 1, dia del treballador, els usuaris de Llar2000, van anar a fer el vermut a Ca la Montse de Llofriu
Gràcies Jordi Vila per convidar-nos i atendre’ns tan i tan bé! Ets els cambrer més guapo de la Costa Brava.

Del 3 al 5 de maig Palafrugell dona la benvinguda a la primavera i el bon temps amb la festa “Flors i Violes” que aquest any realitza la 10a edició.
Els nois del STO hi ha participat decorant un dels espais amb les seves creacions.
Esperem que tothom ho gaudeixi tan com ells ho han fet preparant-ho
Els usuaris de Llar2000 i Carrilet també van participar en l’exposició, hi van anar a passejar i a fer tallers.

El divendres, 3 de maig, va ser un dia ple d’emocions per l’equip del STO Santa Cristina, tant pels usuaris com pels monitors que en formen part.
Es van acomiadar de dues persones molt importants per ells, la Ivette i la Irene. Ambdues reprenen nous camins i de part de tot l’equip us volem donar les gràcies per tot el que ens heu ensenyat i aportat, i desitjar-vos molta sort!

El divendres, dia 10, els nois de la Llar Carrilet, van elaborar les seves pròpies pizzes per sopar.
Estaven boníssimes! Són uns cuiners de primera!!!

En Jordi Vila, de la Llar2000, va cada dimecres a cantar.
El dissabte, dia 11, va fer una demostració a Ca la Montse de Llofriu de valent! Felicitats al duo.

El dissabte, dia 18, els nois de la Llar2000 van participar en un campionat d’atletisme
Malgrat que el temps no acompanyava, van gaudir moltisim.

El divendres, dia 17, els nois i noies del STO Santa Cristina, en el taller de cuina van elaborar el seu propi pa rústic. Només cal veure les fotos per constatar que els hi va sortir boníssim!
Al migdia se’l van menjar amb el dinar tan bo que els hi preparen des de la cuina de la residència Robert Pallí!

Sopar anyal de l’Associació Castell, els familiars dels usuaris de Vimar.
El divendres, 24 de maig, va tenir lloc el sopar anyal celebrat en el restaurant Ca la Montse de LLofriu. Per diversos motius la concurrència va ser una mica més petita que els darrers anys. Malgrat això vàrem passar una estona molt agradable i en les intervencions finals tots els familiars coincidiren, de manera espontània, en valorar molt positivament a tot el personal que atén els nostres fills.
“Ca la Montse” de Llofriu té familiars en els centres de Vimar i molt sovint conviden, desinteresadament, els usuaris de Vimar per celebrar algun esdeveniment.
Són molt bona gent i donen molt bon servei que us recomanem.

El dissabte, dia 25, alguns usuaris de Carrilet, Gavina i Llar2000 van assistir a la jornada de capacitats per la dansa al teatre La Sitja de Fornells de la Selva. L’espectacle va constar d’una mostra de diferents grups de dansa inclusiva amateurs i professionals de Girona.
Gràcies a Dimove i CobosMika company per fer possible la participació dels nois. Gràcies pel treball realitzat i felicitar als nois que ho van fer genial