Activitats realitzades – octubre 2017

Activitats realitzades pels usuaris de la Fundació Vimar durant el mes d’octubre:

TEATRE SOLIDARI

Gespa Teatre va oferir dues funcions del seu muntatge “TOTS EREN FILLS MEUS” d’Arthur Miller els  dies 11 i 12 d’octubre a La Gorga

L’obra, estrenada el desembre de l’any passat, porta ja una dilatada gira, que ha inclòs el Teatre Municipal de Girona, i ha recollit un nombre important de reconeixements i premis.
LA RECAPTACIÓ d’aquestes dues funcions (amb la modalitat de taquilla inversa) ES VA DESTINAR a la FUNDACIÓ VIMAR

FESTA MOTERA A CALONGE
El dia 12, els usuaris de la Llar2000 van assistir a la 9a Festa Motera de Calonge organitzada per AFATRAM.

FESTA DE LA CERVESA
El dissabte 14 d’octubre els usuaris de la Llar2000 i la Llar Gavina dissabte van anar a la Festa de la Cervesa de Platja d’Aro i s’hi van quedar a sopar.

SORTIDA A LA FAGEDA D’EN JORDÀ

El diumenge 15 d’octubre, els usuaris de la Llar Gavina van fer una sortida a la Fageda d’en Jordà. Van passar un dia fantàstic passejant amb carro i gaudint de la natura.

BARBACOA A LA CARBONERA
    El dissabte dia 21 d’octubre, els usuaris de la Bòbila i el Carrilet van fer una barbacoa a la Carbonera on també van celebrar l’aniversari de l’Agustí.

SORTIDA AL CIRC RALUY
    Els usuaris de la Llar Gavina el diumenge, dia 29, van anar al Circ Raluy a Sant Feliu de Guíxols.

CASTANYADA I HALLOWEEN
    El dimarts dia 31 d’octubre per la tarda, els usuaris de la Residència i CAE Robert Pallí van fer una festa de Halloween amb visita inclosa de la castanyera. Van berenat castanyes i moniatos.