El passat dissabte deu de novembre va tenir lloc el 1er Torneig de Golf Benèfic  Pro-Fundació Vimar organitzat per el Club de Golf d’Aro Masnou.

L’èxit de la jornada va ser gràcies a la  col·laboració  i a la participació de la població més sensible que va fer possible aquest esdeveniment, contribuint a fer de l’acte una jornada excel·lent per a tots aquells que hi érem presents. Ens plau comunicar-vos des d’aquí que el Torneig ha quedat institucionalitzat i que la propera edició tindrà lloc el 20 de Juliol de 2013.

Esperem tenir novament l’oportunitat de treballar conjuntament amb tots els col·laboradors i rebre el seu ajut en futures edicions.

Des d’aquí donar les gràcies per la mostra del suport rebut a totes les empreses que en aquesta edició han contribuït amb obsequis i avituallament. També als Ajuntaments de Castell-Platja d’Aro, Palamós, Calonge, Palafrugell, Sant Feliu de Guíxols i Santa Cristina d’Aro han contribuït amb diferents trofeus i premis per als participants.

A tots ells agraïm el seu reconeixement en la tasca que desenvolupem i esperem tornar-los a trobar el proper mes de juliol.