El passat dimecres 6 de juny es va celebrar “El dia de la Fundació” a la botiga Decathlon de Platja d’Aro.  La nostra Fundació va tenir l’honor i el privilegi de ser convidada a gaudir d’un matí ple d’activitats esportives i de lleure.

Els usuaris de Vimar van passar 4 hores provant diferents articles Decathlon i participant en les activitats que l’empresa havia organitzat especialment per a tots ells. Tot va tenir lloc al pàrquing situat al davant mateix de la botiga. També es va organitzar una gimcana de recerca a dins mateix de l’establiment.

L’esdeveniment va tenir lloc entre les 10 i les 14 h. Del dia 6 de juny, disfrutant d’un clima idoni per la pràctica d’esports a l’aire lliure.

Aquesta jornada té com objectius fomentar, organitzar i animar a la pràctica esportiva a persones vulnerables per tenir alguna discapacitat.

La participació dels nostres usuaris va ser molt positiva i tots van rebre una samarreta de record i varis obsequis per als diferents centres de la Fundació.

Des d’aquí agrair a la direcció de Decathlon de Platja d’Aro haver pensat en nosaltres, donant-nos l’oportunitat de gaudir d’un gran dia. Alhora felicitar-los per l’excel·lent atenció i la gran sensibilitat demostrada per tot l’equip humà  envers les persones amb discapacitat del Baix Empordà.

Moltes gràcies a tots!