12 de juny de 2012 –

El passat diumenge 10 de juny es va celebrar una petita festa a la Residència Robert Pallí de Sant Feliu de Guíxols.

Motiu: L’amic Antonio, voluntari de la Creu Roja de Sant Feliu de Guíxols, deixa de venir a ajudar-nos per motius familiars. Després de quatre anys d’infatigable esforç i una entrega encomiable, l’Antonio passa el retlleu a altres companys de la mateixa entitat, que segueixen anant a la Residència a donar els seus serveis de voluntariat.

A l’acte, celebrat a la Residència la tarda del passat diumenge se li va llegir una carta d’agraïment, que transcribim tot seguit:

“En nom de la Fundació Vimar, volem fer-te arribar el nostre agraïment i expressar la més sincera admiració per la tasca que has portat a terme al llarg d’aquests quatre anys. No tenim prous paraules per descriure les sensacions que ens has transmès. Gràcies a l’esforç de col·lectius i de persones com vosaltres, que treballeu desinteressadament ens enriquim i creixem com a persones. L’esforç, la solidaritat i la sensibilitat amb la que us entregueu esdevé, sens dubte, la nostra força.

Agraïr-te Antonio, de tot cor, tot el temps que ens has dedicat, la calidesa que ens has proporcionat, com també aquesta actitud tan positiva, oberta i compromesa amb les necessitats de les persones amb discapacitat, en el marc de la nostra entitat. Admirem sincerament la generositat en totes les tasques que has dut a terme.

Ens sentim realment orgullosos de que hagis format part d’aquest equip, el qual treballem dia a dia per millorar la qualitat de vida d’aquestes persones.

Gràcies de tot cor, per ser-hi. Recordar-te que estem i estarem sempre a la teva disposició pel que faci falta i que les portes de l’entitat sempre les tindràs obertes.

Expressar-vos a tot el voluntariat el nostre profund reconeixement. Gràcies per contribuir a que el projecte de vida de la persona amb discapacitat es desenvolupi i augmenti la seva qualitat de vida, fomentant l’autodeterminació, les seves capacitats, i facilitant la seva inclusió social . És un orgull que formeu part de la nostra entitat.

De part de tot l’equip Robert Pallí, de la Fundació Vimar.

Sant Feliu de Guíxols, a 10 de juny de 2012