L’AGRUPACIÓ TEATRAL LA GESPA REPRESENTARÀ L’OBRA “SABÓ” A BENEFICI DE LA FUNDACIÓ VIMAR

El proper diumenge 2 de setembre, a les 20 h. es representa l’obra “SABÓ” al Teatre Auditori La Gorga de Palamós. Els beneficis íntegres recaptats seran per la Fundació Vimar.

Aquesta obra, va ser estrenada l’any 2007. La Telma Romaní, autora del text, i en Carles Garrido, director del muntatge, han fet un “reload”, adaptant el muntatge a una versió més curta i més dinàmica i amb un repartiment de 26 actors que ja s’ha començat a assajar. Per tant estigueu preparats, perquè el Dr. Malús, els quillos, la Lali i l’Eulàlia, els morts, la inspectora Corcó, en Rúfol i en Llonza i tota la resta de galifardeus , posaran el La Gorga  de Palamós de potes enlaire el dia  2 de setembre, després de passar pel Teatre Municipal de Girona inaugurant el Fitag (Festival Intenacional de Teatre Amateur de Girona) els dies 28 i 29 dagost.

Esperem la vostra assistència !!