Com cada any, el passat dimarts dia 26 de març, el Rober Parroquial i Municipal de Calonge i Sant Antoni va donar a Vimar l’import de la seva gestió durant l’excercici 2018, eren 2.839,61 € . El Rober demana 1 € per cada article que qualsevol persona d’endugui i després en fa donació a Vimar.

Aquest any, però, era molt especial perquè el Rober tanca les portes: la Carme Fernàndez i el seu magnífic equip se’ns han fet grans i no poden continuar amb un projecte que l’iniciaven fa més de 20 anys.

L’Alcalde de Calonge, Sr. Jordi Solé, acompanyat de la regidora de Serveis Socials, Sra. Juana Maestre, d’altres regidors, de Mn. Josep Lafont i del Cap de la Polcia Local, Sr. Roselló pronuncià un emotiu parlament en el que recordava i agraïa la llarga història d’aquest projecte que havia estat innovador i un model per a tothom.

Qualsevol paraula queda curta a l’hora d’agrair tanta feina i tant ben feta a favor de les persones necessitades. La Carme i el seu equip han fet millor el món i viuran sempre en la nostra memòria per recordar-nos que la solidaritat i l’empatia amb els més febles ha de ser, també, la nostra norma de conducta.

MOLTES GRÀCIES!