Una iniciativa solidaria.

La Dra. Anna van Hooff de Costa Brava Mèdic ofereix al seus pacients la possibilitat d’agafar el llibre que vulguin i fer una aportació voluntària que va a benefici de Vimar, una guardiola entre els llibres, guarda totes aquestes aportacions que lliure a la Fundació.

Una vegada més la vida ens ha sorprès molt agradablement amb aquesta mostra d’iniciativa sòlidària, La Dra. Anna van Hoof ens estima i nosaltres a ella també.

En la fotografia l’esmentada Doctora amb Maribel Duaso, nova Cap d’administració i relacions institucionals i Jordi Sistach.