Volem compartir -un any més-amb tots vosaltres- aquesta foto de “família”. La gran família que forma l’Associació Fira Nadalenca de Palamós.
Les tres entitats beneficiàries de tot el què s’ha recollit han estat Afatram, l’AMPA de lEscola Els Àngels de Palamós i la Fundació Vimar.
Els diners recollits aniran destinats a projectes esportius i de dansa de les tres entitats. Però sobre tot, els principals beneficiats d’aquesta fira, que compleix en aquesta edició els 40 anys d’existència, són les persones amb diversitat funcional del Baix Empordà.
Moltes gràcies a totes les persones, empreses i entitats que, any rere anys, ens demostreu que la solidaritat a Palamós no té límits.