Com cada any, la Fundació Vimar ofereix un Casal de lleure a les persones amb discapacitat de la nostra comarca durant els quatre dies que solen tenir vacances de la seva activitat diària habitual.

Enguany hem pogut gaudir d’un nou espai: L’escola La Salle de Palamós, que ens ha cedit un magnífic lloc on poder donar aquest servei a 24 persones, que hi han passat aquests quatre dies seguint un programa d’activitats diverses, tant a dins de l’escola com a fora.

Adjuntem fotografies d’aquest casal, desitjant a tothom que acabi de passar una bona Setmana Santa i agraint a la direcció de l’escola La Salle la seva col·laboració amb la nostra entitat.