Per segon any consecutiu, sota la direcció de la penya Barcelonista de Palafrugell i amb el suport de la Federació de Penyes Barcelonistes de l’Empordà i Catalunya Nord, han fet possibles que nou usuaris de la Fundació VIMAR hagin participat en el torneig MIC integra d’aquest any, celebrat el passat divendres 30 de març al camp de Vidreres.

El MIC Integra, celebrat per cinquè any consecutiu, és un torneig de futbol adaptat que aquest any ha comptat amb la participació de 19 equips provinents de tot Catalunya. Està destinat a jugadors amb discapacitat intel·lectual i compta amb el suport de l’Obra Social la Caixa.

La Penya Barcelonista de Palafrugell ha estat l’encarregada de formar un equip de futbol de 13 persones discapacitades, els quals han tingut l’oportunitat de gaudir d’un entrenament setmanal efectuat cada dilluns al camp municipal de Mont-ras durant sis mesos. Els entrenadors són en Fèlix Mora i l’Antoni Martínez, els quals s’han encarregat de preparar als joves per debutar al MIC Integra. I com no, agrair en Lluís Bosch per tota la seva dedicació.

Des d’aquí volem agrair i donar les gràcies a tota la gent que ho ha fet possible, per tot el seu esforç i generositat.