El passat divendres dos d’octubre van estar inaugurats oficialment els dos pisos a Palafrugell donats pel Sr. Joan Esteve Soler a Vimar.

Dos pisos de tres dormitoris cadascun, que donaran solució a l’habitatge a sis persones del Baix Empordà. Concretament de Castell-Platja d’Aro, Palafrugell, La Bisbal d’Empordà i Corçà.

Aquest nou projecte de pisos amb suport és una iniciativa innovadora i pionera a la nostres comarques. La gestió d’aquests habitatges es porta mitjançant un conveni de col·laboració entre la Fundació Tutelar de les Comarques Gironines i la Fundació Vimar.

L’acte d’inauguració va comptar amb la presència del Sr. Joan Esteve i Soler, que va descobrir dues plaques commemoratives i d’agraïment pel seu generós acte envers el nostre col·lectiu.
També hi assistiren el Sr. Juli Fernàndez i Iruela, alcalde de Palafrugell, amb diversos regidors i tècnics de l’Ajuntament de la vila, que ha estat clau per fer realitat aquest projecte.
Per part de la Fundació Tutelar de les Comarques Gironines, vàrem comptar amb la presència del Sr. Josep Maria Solé Chavero, gerent d’aquesta entitat, i treballadors de la mateixa.
De la Fundació Vimar hi eren presents el Sr. Claudi Mató i Bonet, President, el Sr. Jordi Sistach i Roura, vicepresident, i diferents treballadors de Vimar.

Les plaques descobertes diuen el següent:

“Aquesta llar és una donació del Sr. Joan Esteve Soler a la Fundació Vimar.
Les persones que hi viuen, els seus familiars i la Fundació Vimar ho recorden i agraeixen”

Per la nostra part, només ens resta tornar a agrair aquest gran gest del Sr. Esteve, que ens encoratja a seguir endavant i a lluitar pels drets bàsics i fonamentals que totes les persones, amb discapacitat o no, hem de tenir.

Donem qualitat de vida.