Com l’any passat, a Vimar hem tingut l’honor de rebre la col·laboració del Club Nàutic Costa Brava i del Club de Vela de Palamós.

Per segon any consecutiu, ens ofereixen les seves instal·lacions i monitoratge per un curs de vela, dins el marc del Casal d’Estiu.

El curset va començar el passat dilluns, primer d’agost, i s’acaba el proper divendres, dia 12 d’agost. Els participants que gaudeixen d’aquest privilegi són més de 30.

Des d’aquí volem agrair als dos clubs el seu esforç i la seva generositat amb la nostra entitat.

Moltes gràcies !!