ANNIA CATALÀ PRODUEIX EL CURT “ELEFANTS BLANCS”

Els dies 4 i 5 d’octubre es farà el rodatge del curt ‘Elefants blancs’, basat en una obra d’Ernest Hemingway i que suposarà el debut com a director de l’actor català Artur Trias. El projecte està produït per la ganxona Ànnia Català, de l’empresa Català Productions, que ja es va encarregar del vídeo ‘La Vida’, de la Fundació Vilagran-Maristany i que va protagonitzar el cantant Miquel Abras.

En aquell cas, usuaris de la Fundació, que atén persones amb discapacitat psíquica al Baix Empordà, van participar en el vídeoclip de la cançó ‘La vida’, del cantautor Miquel Abras, amb la finalitat fer més visible aquest col•lectiu davant la resta de la societat. La seva productora, Ànnia Català, afronta ara un projecte més ambiciós. Es tracta del rodatge d”Elefants blancs’, sota la direcció d’Artur Trias i amb noms destacats del teatre i la televisió a Catalunya com Roger Casamajor i Mireia Aixalà, que en seran els protagonistes. La peça està basada en el conte d’Ernest Hemingway ‘Turons com elefants blancs’. Els protagonistes són una parella que manté una conversa mentre esperen el tren. La incògnita és si l’agafaran o no i com marcarà això el seu destí. Ànnia Català explica que, malgrat Hemingway va escriure la història fa més de 70 anys, encara és vigent.