Les persones usuàries de Vimar van passar, un any més, per les Fires de Sant Feliu de Guíxols, durant la seva Festa Major.

El passat dijous, 6 d’agost, vàrem ser convidats a pujar a les diferents atraccions instal·lades al Passeig Marítim de la Vila.

Vam tenir l’honor de ser també convidats a sopar allà mateix, sempre acompanyats per la Regidora de Servei Socials de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols, la Sra. Laura Serrano.

Moltes gràcies a l’Ajuntament de Sant Feliu, per tenir aquesta atenció amb tots nosaltres. Les cares ho diuen tot.

Fins l’any que ve !!