Ahir vàrem rebre 6.000 Euros de la Fira Nadalenca d’enguany.
Un gran honor que aquest any hem compartit amb l’Associació Afatram i l’AMPA de l’escola d’educació especial Els Àngels de Palamós. Vimar utilitzarà aquesta donació en un vehicle adaptat per a fer el transport diari al nou Centre Ocupacional de Santa Cristina d’Aro.

En total s’han recollit 18.000 Euros, gràcies a la participació de tots els centres d’ensenyament del poble, diverses entitats culturals, l’Agrupació dels Escoltes de Palamós, la companyia de Teatre Els Cosinets, la Coral El Progrés de Palamós, l’Associació Front al Mar i la generosa aportació, per primera vegada, dels 5.000 Euros del Projecte FOCUS Engelhorn, que s’han unit a la gran família que és l’Associació Fira Nadalenca.

La Fira Nadalenca ha celebrat enguany la seva trenta-vuitena edició, consolidant-se com un fenomen de gran tradició dins el poble de Palamós. Una Fira que, en lloc d’anar minvant, va creixent i renovant-se cada any una mica més.
Sempre donant suport a les persones amb discapacitat de la nostra comarca, cosa que apreciem i agraïm profundament.
Moltes gràcies, Palamós !!