Tenim la gran satisfacció de comunicar-vos que la Fira Nadalenca d’enguany ha estat tot un èxit…-com cada any-
S’han recollit 10.900 Euros. Aquesta edició la Fundació Vimar serà beneficiària, conjuntament amb AFATRAM, d’aquest donatiu, per a finançar projectes d’estimulació multisensorial i activitats de lleure per als nostres usuaris.
Moltes gràcies a l’Associàcio Fira Nadalenca de Palamós i a totes les entitats que hi col·laboren, que són les següents:
-Companyia de teatre “Els Cosinets”
-Associació Front al Mar.
-Colla Els Geganters de Palamós.
-Cercle artístic Palamós.
-Ajuntament de Palamós.
-Coro Rociero Azahares.
-Casa Cultural de Andalucía.
-Escola Vedruna.
-Escola La Salle.
-Escola Vila-romà.
-Escola Ruiz Giménez.
-AMPA-Els Àngels.
-Agrupament Escolta Palamosí.
Moltíssimes gràcies a tots per mantenir viva aquesta Fira al llarg de tants anys. Palamós, amb la Fira Nadalenca, ha demostrat ser un exemple de solidaritat amb perseverància i continuitat en el temps.
Un fenòmen sense precedents al territori, sempre recolzant i donant suport a les persones amb discapacitat intel·lectual de la comarca.
Volem afegir des d’aquí un record i agraïment a la Carme -Vita- Maristany i a Mossèn Gumersind Vilagran, els dos motors propulsors de Fira Nadalenca, que van fer possible, alhora, que la Fundació Vimar fos una realitat.

Us adjuntem enllaç amb la notícia de Ràdio Palamós i les intervencions de l’Ada Colomer, gerent de Vimar, Elena Ordoyo, presidenta d’Afatram i Joan Cama, president de l’Associació Fira Nadalenca de Palamós.