El Rober Parroquial i Municipal de Sant Antoni de Calonge va fer entrega el passat dijous de 2.000 Euros a Vimar.
L’import entregat pel Rober correspon als ingressos obtinguts per la venda per un preu simbòlic de la roba que es posa a disposició de les persones necessitades. Aquest any serviran per a ajudar en l’adquisició de les grues de la Residència Robert Pallí de Sant Feliu de Guíxols. L’any passat es van destinar a l’adquisició d’una nova furgoneta.

Aquest és el setè any que el Rober Parroquial i Municipal decideix donar a la Fundació VIMAR els ingressos obtinguts.

El Rober funciona sense ànim de lucre i totes les persones que hi treballen ho fan de manera voluntària.

Per a la vostra informació, l’horari del Rober és, cada dimecres, de 17 h. a 19 h. Està situat a Sant Antoni de Calonge, a l’Avinguda Catalunya, s/n (Zona Cruïlla de Calonge).

Un any més, moltes gràcies a la Sra. Carme Fernàndez i tot el seu equip de companyes voluntàries, que fan una tasca excepcional d’implicació i generositat. Sou un exemple per a tothom.