5ANIV-2Ja fa cinc anys ! Com passa el temps… La Residència Robert Pallí ja ha fet un lustre  des de la seva inauguració, el mes de juliol de 2008, i la Residència s’ha consolidat i ha seguit donant servei a setze persones amb discapacitat intel·lectual residents i a set de Centre de Dia.

Per aquesta festa d’aniversari, celebrada el passat divendres per la tarda, hem comptat amb la col·laboració desinteressada del pallasso voluntari Jorge Balcázar “COQUE”  que va oferir una actuació per als usuaris, treballadors i famílies assistents. Moltes gràcies, amic Coque!

Us adjuntem unes quantes fotos de la festa d’enguany.  Gràcies a tots components de la gran família Vimar per ajudar a fer possible aquest i tots els projectes de la Fundació.

5ANIV-5 5ANIV-8 5ANIV-4 5ANIV-3 5ANIV-1