S’acosta el final de la campanya de recollida de diners per a les grues de sostre de la Residència Robert Pallí de Sant Feliu de Guíxols… Ho recordeu?
Tenim unes guardioles repartides per les farmàcies de Palamós, Palafrugell, Montràs, Vall-Llobrega, Llafranc, Sant Antoni de Calonge, Platja d’Aro, Santa Cristina d’Aro i Sant Feliu de Guíxols.
També trobareu la guardiola a les benzineres de la BP de Sant Feliu de Guíxols i Platja d’Aro. I a la benzinera AZUR de Sant Antoni de Calonge.
El propòsit? Recollir diners per a les grues de la Residència…Que fan molta falta….
Encara hi sou a temps de col·laborar, fins la setmana que vé…
Així que ja ho sabeu: Esperem la vostra col·laboració, company@s…!!!
Moltes gràcies…!!!!!
I MOLTES GRÀCIES TAMBÉ A LA CRISTINA LOSANTOS SISTACH, IL·LUSTRADORA QUE ENS HA FET AQUEST FANTÀSTIC DIBUIX.