Ahir dimecres 21 d’octubre va tenir lloc la primera trobada-taller participatiu organitzada per l’Associació Castell de pares, familiars i tutors dels usuaris de Vimar, al “Mas Guàrdia” de Palamós.

Aquesta trobada ha estat  dirigida per la Sra. Anna Agustí, psicòloga de la Fundació, enfocada cap a les famílies dels usuaris de Vimar; l’objectiu és trobar temes que preocupin o interessin als pares i familiars de persones amb discapacitat, i treballar-los en futures sessions.  La dinàmica d’aquests tallers-trobades és la de provocar un diàleg participatiu entre els presents. Pretenen ser un punt de trobada per posar en comú les  sensibilitats, preocupacions i projectes de tot un col·lectiu de famílies de persones usuàries de Vimar. Ahir vàrem comptar amb l’assistència de 16 persones, en aquest espai cedit per l’Ajuntament de Palamós, el “Mas Guàrdia”.

Les properes sessions tindran lloc el proper dia 18 de novembre i el 9 de desembre, a les 18:00 h, també al mateix lloc.