Des de fa uns quants anys, les persones usuàries de la Residència Robert Pallí assisteixen dos cops per setmana a la Piscina Municipal “La Corxera”, de Sant Feliu de Guíxols. L’activitat d’aquateràpia és la favorita de tots.
L’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols, dins el seu programa “Acció Solidària 2015”, ens acaba de concedir 3.000 Euros per a sufragar gran part de les despeses d’aquestes sessions d’aquateràpia.
Des d’aquí volem agrair a l’Ajuntament de Sant Feliu el seu recolzament i l’estreta col·laboració que sempre ha mantingut amb la nostra entitat.

Moltíssimes gràcies…!!