La Fundació Vimar, inicia aquest cap de setmana, 21 de novembre, una campanya de recaptació de diners, per ajudar en la compra de grues per millorar l’atenció als usuaris de la Residència Robert Pallí.

Les aportacions es poden fer en les guardioles dipositades en diverses farmàcies de Palamós, Calonge, Sant Antoni, Platja d’Aro, Sant Feliu de Guíxols i Santa Cristina d’Aro.

El cost d’aquest projecte, és de 21.000 €, i la campanya durarà entre dos i tres mesos.

El dibuix d’aquesta campanya ha estat obra de la il·lustradora Cristina Losantos Sistach. Mooltes gràcies, Cristina..!!!