La Fundació Vimar gestionarà, a partir de mitjans de setembre, 16 places de Servei de Teràpia Ocupacional per a persones amb discapacitat en el centre de dia de Santa Cristina d’Aro.

L’obertura d’aquest servei ha estat possible gràcies a la col•laboració de l’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro, l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols i el departament de Benestar Social i Família.

El proper dia 31 de juliol a les 19 h. tindrà lloc la jornada de portes obertes al mateix centre, situat a la Plaça Catalunya, s/n de Santa Cristina d’Aro, en l’edifici municipal on hi ha també ubicat el CAP i els Serveis Socials.

Telèfon i persona de contacte: Vicky Ger (directora tècnica) 690 024 133