Un any més, la solidaritat ha triomfat a Palamós…
Com ja us havíem avançat el passat mes de desembre, l’èxit de la 39a. Fira Nadalenca ha estat aclaparador.
Ahir es va fer lliurament, a l’Ajuntament de Palamós, dels xecs a les tres entitats beneficiàries: l’AMPA de l’Escola d’Educació Especial “Els Àngels” de Palamós, l’Associació AFATRAM, i la Fundació VIMAR.
Es van recollir un total de 18.000 Euros, que s’han repartit entre les tres entitats, totes elles representants de les persones amb diversitat funcional del Baix Empordà.
Aquests diners s’han obtingut de la venda d’articles nadalencs, la rifa de quadres de diversos artistes palamosins, les funcions de teatre i la Nit del Talent de la Companyia de Teatre “Els Cosinets” i les aportacions de diverses entitats i empreses privades…
Una Fira que segueix triomfant i sorprenent a tots, superant-se i creixent en membres participants, de tota classe de procedència,
És un exemple a seguir, des de la humilitat i la perseverància, guardant un record i fent homenatge a la seva gran impulsora, la Carme Maristany -la Vita-, que, sense dubte, estaria orgullosa, com ja ho estava, de veure que la seva idea és una gran institució, arrelada i consolidada en l’ànima d’un poble.
L’acte va comptar amb la presència de tots els representants de les entitats, empreses i persones col·laboradores amb Fira Nadalenca, de l’alcalde de Palamós, Sr. Lluís Puig, i de la regidora de Benestar Social, Sra. Natàlia Casellas.
Moltes gràcies a tots els integrants de l’Associació Fira Nadalenca, en especial al seu President, Sr. Joan Cama, i el seu President d’Honor Sr. Antoni Romero, per mantenir viu el somni de la Vita.