El nou Servei de Teràpia Ocupacional  (STO) començarà a funcionar ben aviat. Oferirà 16 places per a  persones amb discapacitat que estan en edat laboral i han acabat el període de formació corresponent. La consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté, va visitar les instal·lacions divendres, per conèixer de prop el funcionament. Munté va felicitar les famílies i els patrons de la fundació, i va destacar l’aposta per “centrar els esforços en les prioritats” ocupacionals, com a complement de les residències de la fundació que funcionen des de fa anys. El nou STO operarà de dilluns a divendres des del matí fins a les 5 de la tarda, amb una atenció diürna de tipus rehabilitador integral. Oferirà, a més del personal assistencial, serveis de fisioteràpia, psicologia i cuina per als usuaris. L’objectiu és que cada usuari pugui assolir, dins de les seves possibilitats i a través d’un programa individual, la seva integració social.   Aquest centre havia estat fins ara Centre de Dia per a Gent Gran. Gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols i l’Ajuntament de  Santa Cristina d’Aro, s’han pogut reconduir les persones que fins ara hi assistien, per a donar pas al nou servei. Està ubicat a la Plaça Catalunya, s/n de Santa Cristina d’Aro, damunt el C.A.P. Confiem en poder inaugurar aquest nou projecte molt aviat. Una nova etapa és a punt de començar: Vimar entra en el món ocupacional.