Us adjuntem, com cada any, la carta adreçada als socis i amics de Vimar, informant sobre les donacions rebudes i les inversions i projectes realitzats durant l’any 2016.
Aquest any hem pogut assolir molts objectius, però és evident que les necessitats de l’entitat són cada vegada més, i ens cal trobar recursos contínuament.
Des d’aquí fem una crida a tots aquells que ens vulguin ajudar… Amb una petita aportació mensual, trimestral… : Tot és benvingut.
Podeu contactar amb en Jordi Sistach, al telf. 659 434 049…
I, sobre tot, donar les gràcies a tots aquests socis..: Amb el seu granet de sorra fan possible que Vimar faci realitat tots aquests projectes.
Moltíssimes gràcies a tots.
I que el 2017 sigui igual o millor que el 2016.