Avui comença el casal d’estiu de Vimar !

Un casal arran de platja, per disfrutar de la costa brava com cal.

El fem a l’escola de la Mercè de Sant Antoni de Calonge- Sant Antoni, per gentilesa de l’Ajuntament de Calonge, que ja fa vuit anys que ens deixa les seves instal·lacions.

Aprofitem també per donar les gràcies a la direcció de l’escola i a l’ajuntament per fer possible aquesta activitat, any rera any.

El casal d’estiu per a persones amb discapacitat comença avui dilluns fins el 29 d’agost. L’horari és de 9 a 17 h. De dilluns a divendres. Amb el dinar inclòs.

Si voleu participar, o voleu informació, podeu trucar al Telf. de Vimar: 972 60 19 46. Demaneu per la Glòria.