El passat dijous, 30 de març, vàrem fer lliurament als 51 alumnes de 4rt. de primària de l’Escola Vedruna de Palamós d’uns diplomes i uns petits detalls fets amb taps de suro.

El motiu: la seva col·laboració, ajut i implicació en el Projecte “A Tot Tap!”, de la nostra entitat.

Des del mes d’octubre de 2016 fins al mes de març de 2017 han estat recollint taps i fent difusió de la campanya a la seva escola, a les seves famílies i repartint cartells a establiments de Palamós. Ho han fet amb ganes, energia i creativitat. Amb molt bons resultats.

La iniciativa va sorgir de la seves tutores: la Laura Flórez Creus i la Laura Pla, que han estat les impulsores de totes les activitats relacionades amb aquest projecte.

Des d’aquí, moltes gràcies a tot@s !!