Ahir, dilluns dia 29 d’agost, durant la celebració del Ple de l’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro, s’aprovà per unanimitat de tots els grups polítics d’aquest Ajuntament, el lloguer amb opció a compra del local situat al Carrer Doctor Trueta, 18 d’aquesta població.
El local pertany a la Direcció General d’Habitage de la Generalitat de Catalunya, i serà la propera seu del Servei de Teràpia Ocupacional (STO) que Vimar gestiona actualment a la Plaça Catalunya del mateix municipi.
En el proper ple del mes de setembre, l’Ajuntament farà cessió del nou local a la Fundació Vimar.