NOTÍCIES

VISITA FUNDACIÓ +TU

El divendres, 31 de març, ens va venir a visitar la Fundació +TU, anteriorment denominada La Tutela. Va ser una productiva trobada en la que vam compartir les nostres metodologies de treball i les perspectives de futur d’ambdues entitats.

A la fotografia, representant a la Fundació +TU, Carme Guinea, Presidenta, Estrella Vidal, Gerent, Marta Colomer, Directora Tècnica de la província de Girona i de la Fundació Vimar, Lluís Medir, President, Raimon Sarret, Tresorer, Vicky Ger, Directora Tècnica i Cristina Garcia, Treballadora Social.

Moltes felicitats per la bona feina que feu!

CRIT D’ALERTA AL TERCER SECTOR

Us volem compartir aquest article del Punt Avui.

Crit d’alerta al tercer sector: Una de cada quatre entitats veu en perill la seva viabilitat econòmica

Reclamen al govern un pla de mesures extraordinàries per assegurar la continuïtat econòmica i la qualitat en l’atenció a les persones

Estimen que han fet front a un sobrecost de 281,5 milions per l’increment de preus de gas, electricitat i alimentació

Podeu llegir l’article sencer aquí

VISITA A L’ASSOCIACIÓ POTS

El dimarts 19 d’abril vam visitar les noves instal·lacions de l’Associació Pots a Sant Antoni de Calonge, vam compartir experiències i ens vam posar al dia dels múltiples projectes que realitzem.

Us felicitem per la gran tasca que feu i els valors que transmeteu!

EL MÚSCUL SOCIAL DE CATALUNYA

Us compartim aquest article de la Carme Vinyoles que es va publicar al Punt Avui el dia 6 d’abril

El podeu llegir aquí

ACTE DE RECONEIXEMENT A JORDI SISTACH

El diumenge 23 d’abril, diada de Sant Jordi, amics, familiars, institucions, entitats i especialment la Fundació Vimar, es van trobar en un acte de reconeixement a la trajectòria del Jordi Sistach, un local ple de persones que aprecien, valoren i admiren les innombrables fites que el Jordi Sistach ha impulsat i assolit.

Dels parlaments i les mostres d’agraïment se’n va percebre un denominador comú, quan defenses el que és just i ho fas amb ímpetu i determinació es poden aconseguir coses que aparentment semblaven impossibles.

MOLTES GRÀCIES JORDI

ACTIVITATS LLARS

LLAR 2000

A la Llar 2000 van aprofitar la setmana santa i el bon temps per fer activitats a l’aire lliure i gaudir del sol!

Un dia van anar a animar als companys que participaven en el MIC.

Un altre dia van aprofitar per visitar a la nostra estimada Nuria i també van anar a fer un passeig pel Mercat Medieval de Calonge que es va fer el passat cap de setmana.

LLAR GAVINA

A la Llar Gavina també han gaudit al màxim de les vacances dins i fòra de la llar!!!!

PORT AVENTURA

El dia 4 d’abril alguns usuaris de Gavina, Llar2000 i Carrilet van anar a Port Aventura!!

Van gaudir molt d’aquest dia i de la compayia!

Atraccions, espectacles i un sol que els va acompanyar durant tot el dia!

Per moltes més sortides com aquesta!

STO – ESTUDIANTS D’AUXILIAR D’INFERMERIA

Dijous 13 d’abril els estudiants d’Auxiliar d’Infermeria de l’Institut de Palamós van convidar als usuaris del STO , a una sessió d’esport adaptat amb motiu de conscienciar sobre la importància de realitzar exercici físic per millorar la salut.

Va ser una experiència molt enriquidora i positiva!

Volíem donar les gràcies als estudiants i a l’institut per convidar-nos, ens ho vam passar molt bé i ja tenim ganes de repetir-ho!

Moltes gràcies.

Equip del STO.

COL·LABORACIONS

INICIEM UNA CAMPANYA

• EL TEIXIT COMERCIAL I EMPRESARIAL DEL TERRITORI SOLIDARI AMB VIMAR
  • NECESSITEM AJUDA – DEMANEM COMPLICITATS

Tenim molt projectes, volem donar un bon servei.
Proposem al comerç local la seva complicitat econòmica assequible, modulable i temporal.
Aquest logo identificarà la seva solidaritat i expressarà el nostre agraïment.