IOGA

La Raquel i la Cristina adapten a la mateixa llar la pràctica del ioga, amb l’objectiu d’alliberar la tensió dels usuaris derivada del període de confinament. Aquestes sessions es centren en postures físiques i tècniques de respiració i relaxació a través d’un ritme suau.
La Raquel i la Cristina són clau per crear un ambient propici per distendre i trobar-se amb un potencial intern que reconforta als residents considerablement. Elles es desviuen per acompanyar a les persones emocionalment mitjançant aquesta activitat i mitjançant moltes d’altres!
Grans professionals i excel·lents persones!

LLAR2000

Els usuaris de la Llar2000 van aprofitar el bon temps i el solet per muntar la taula de la terrassa i fer el vermut! Segueixen confinats però a la terrasseta el confinament es porta millor.

BUNYOLS DE PASQUA

A Carrilet i a Llar2000 van fer un taller de bunyols de Pasqua. Ho han fet amb moooolt d’amor
Els van sortir boníssims

Endolcim el confinament!

AURORA ORTIZ

Ens complau presertar-vos el video i cançó que ha creat la nostra treballadora Aurora Ortiz en aquests moments tan complicats, juntament amb la col.laboració de tots els treballadors i usuaris que atenem a la Fundació Vimar.
Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració, tant als que surten com els que no.
Gràcies també a la Sara Nicolas per la seva col·laboració amb la llengua de signes.
I sobretot, gràcies a l’Aurora per regalar-nos la seva veu i el seu art. En definitiva, gràcies a tots per tota la feina feta desde casa i desde el cor.
Esperem que us agradi

TORRIJAS

Per Setmana Santa a Llar2000 s’han posat les piles i han preparat les típiques torrijas de setmana santa.

A més de gaudir fent-les els hi han quedat boníssimes!

TALLER DE FOTOGRAFIES

A Carrilet van fer un taller de fotografíes de quan tots eren petits ????????
Algunes cares els han costat de reconèixer, però d’altres no han dubtat ni una miqueta!

SANT JORDI

Aquest any hem viscut un Sant Jordi molt especial i diferent en el que canviarem la llegenda, però res, ni ningú ens impedirà celebrar la nostra diada.

??Aquest any no ens trobareu a les parades com sempre, perquè els regals es queden dins les llars i la residència.

??Hi havia una vegada, un virus molt dolent que anava cercant a tota la gent, per fer-los-hi passar malament. Això era terrible! Totes les persones vivien espantades i amagades a casa seva. Però un dia…. varen aparèixer unes persones amb unes bates de diferents colors que es feien dir monitors. Aquestes persones amb un gran somriure com a escuts i una creativitat impressionant ajudaven a tothom a oblidar-se del monstre del carrer i a pensar en arcs de Sant Martí que ajudaven a créixer totes les roses i rosers que hi havia pels carrers.

??Els nostres cavallers (monitors/es) no varen combatre contra aquest monstre però si que varen lluitar contra les nostres emocions més negatives i ens varen donar felicitat. I gràcies als somriures diaris que s’amagaven sota la seva mascareta i la dolçor de les seves mirades ens varen regalar amor per molts i molts anys de vida!!

??Gràcies a tots els cavallers! Tant els que coneixem, com els que no.
Sabem que tots teniu un cavaller a casa vostre! Així que gràcies a tots pels vostres somriures plens d’amor!

?❤️?❤️?❤️?❤️?❤️?❤️?

CREU ROJA

Des de Robert Pallí volem agrair a Creu Roja per l’homenatge que ens han fet i per alegrar una estona als nostres nois! ??

CTAC Girona

Els nostres amics de CTAC Girona ens han enviat aquest video de les sessions d’aquests anys amb el següent missatge: És l’única manera d’estar a prop vostre i dir-vos que us trobem molt a faltar.

Gràcies a l’equip de CTAC Girona per la vostra dedicació, professionalitat i estima. Nosaltres també us trobem molt a faltar!
És un vídeo preciós i molt emotiu!❤️

INSTANTÀNIES LLAR 2000

La càmara ha entrat a Llar 2000 i ha captat aquestes imatges tan habituals en qualsevol família: estenent la roba , entretenint-se, regant les plantes, cuinant…

Elles i ells saben que estan a casa seva, que toca confinar-se i que cal fer les feines domèstiques i passar l’estona entretenint-se.

VIMAR, quan es va crear el 5 de març de 1999 somiava en aconseguir cases per aquestes persones.
Veient les fotos ens sentim immensament feliços i agraïts a tots els que ho han fet possible.
Aquests dies l’agraïment s’adreça molt especialment a tot el personal d’atenció directa.

❤️ De veritat que sou formidables ❤️