Aquest mes d’agost hem tingut dues bones notícies.

D’una part la signatura d’una conveni de col·laboració entre  L’Ajuntament de Palamós i la Fundació Vimar,  en el marc del programa ‘Donem qualitat de vida. El conveni el van signar L’alcalde Lluís Puig i el vicepresident de Vimar, Jordi Sistach,

D’altre banda Fundació Vimar disposa d’un altre pis per a acollir a persones vulnerables i amb risc d’exclusió social, està a Palafrugell. El pis és de l’Agència Catalana de l’Habitatge i el gestiona la Fundació Hàbitat 3 que és qui l’ha cedit. Vicky Ger Directora de la Fundació Vimar va ser la encarregada de rebre les claus de mans de Natàlia Martínez d’Habitat 3.

Els usuaris de la Fundació Vimar han gaudit de l’agost amb totes aquestes activitats:

El dimecres, dia 2 d’agost, un any més, els usuaris de la Fundació Vimar van poder gaudir de la Festa major de Sant Feliu de Guíxols. Van passar la tarda a les atraccions de la fira i per acabar els van convidar a un sopar tots plegats. Volem agrair a l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols la implicació i l’atenció a tots nosaltres, especialment a la regidora Laura Serrano.  També volem agrair als voluntaris de la Creu Roja i els treballadors de la mateixa Fundació per la col·laboració i fer possible que els usuaris gaudeixin d’activitats com aquestes, sense ells no seria possible!

El mateix dia 2, un altre grup d’usuaris de Fundació Vimar van anar d’excursió a les gorgues de Canet d’Adri. Els va acompanyar la Judith de la Fundació tutelar de les Comarques Gironines.

El dissabte, dia 5 d’agost els usuaris de la Llar 2000 van anar a les festes de Gualta i van gaudir de valent amb la batucada i la festa de l’escuma.

Els usuaris que participen en el Casal d’estiu  un any més han pogut gaudir del curs de vela que el Club Nàutic Costa Brava, com cada estiu, ha ofert gratuitament als usuaris de Vimar. Uns monitors excel·lents donen forma a aquesta voluntat integradora i solidària del Club Nàutic COSTA BRAVA.

El dissabte, dia 12 d’agost, els usuaris de la Llar2000 van anar a la festa de l’escuma de Verges.

El dissabte, dia 26, els usuaris de la llar El Carrilet van anar d’excursió a les gorgues de la Garrotxa. Es van banyar i van dinar de pícnic allà mateix.

El divendres, dia 25, alguns usuaris de la Llar Carrilet van anar a la festa “Diverbeach” a la platja de Sant Antoni de Calonge. Un any més s’ho van passar genial i no van parar de cantar i ballar

[carousel coin_nav=”none” direction_nav=”none” autoplay=”standard”]

[/carousel]