> El dissabte, dia 4, alguns nois de la residència Robert Pallí i de Llar2000 van anar a gaudir d’un espectacle a l’espai port de Sant Feliu de Guíxols. Gràcies al Festival Porta Ferrada i tots els organitzadors que ho han fet possible.

> Durant el mes d’agost, com cada any, ha tingut lloc el casal de La Bòvila. Els assistents han realitzat nombroses activitats, sortides, excursions…el balanç és positiu en tots els sentits i per tothom. Ha esta un mes ple d’experiències, riures i bon rotllo.

Aquí us deixem un recull de fotos:

> Aquest any al casal els assistents han fet unes samarretes xulíssimes.

> Per acabar el casal els assistents i els monitors van fer una festa per acomiadar el casal i l’estiu